maadelenbergh

Alla inlägg den 10 december 2010

Av madelen bergh - 10 december 2010 19:42


when I see you I get butterflies in my stomach

Av madelen bergh - 10 december 2010 17:01

tjeniiixen!

inte så mycke lektioner idag 

kan jag inte påstå! 

men en riktigt skön dag måste jag säga!

först hade vi musik & skulle redovisa och göra prov

men vi hann inte klart för vi skulle träna på lucian.

sen har vi gjort de nästan hela dagen 

eller ja vi hade lite gympa på slutet.

men är riktigt sjukt nervös inför månda!!!
kan knappt alla sånger...uhhh!

jag kommer få panik...

hoppas att de går bra bara! hiihi.

va meningen att jag skulle vara med

matilda, sofia och annica idag.

men de sket sig.

sitter iaf hemma just nu ska äta sen får vi se

vad jag ska hitta på ikv.

men nu måste jag iaf äta. skriver senare.

pussmadelen' 


  

Ovido - Quiz & Flashcards