maadelenbergh

Alla inlägg under september 2010

Av madelen bergh - 12 september 2010 17:20

nu drar jag in på bio med sötsofia! 

hör's 

pussmadelen'

Av madelen bergh - 12 september 2010 15:45


sista dagen på helgen...usch!

söndagar är alltid segast!

har inte gjort ngt spec idag,

men senare blire biio med sofia hihi'


igår blev de stan igen! 

roligtroligt vill jag säga!

tack för allt tjejer♥


                                        

tjejer jag älskar er!

ni är bäst allihopa.

utan er skulle jag inte kunna leva.

om inte ens ett år kommer vi skilljas åt,

bara tanken gör mig ledsen..

vi måste träffas ändå! även fast

många av oss kanske flyttar...


alla minnen med er kommer jag aldrig glömma.

jag flyttade hit i 6an.

och de va de bästa som kunde hända.

de har varit den bästa tiden i mitt liv!

om jag aldrig hade flyttat hit hade jag

aldrig lärt känna er.

och jag är SÅ JÄVLA glad att jag bor här idag!


jag vill bara säga jag älskar er!

Av madelen bergh - 11 september 2010 15:14

nyss duschat!

ska städa lite på mitt rum..

ligger seriöst kläder över hela golvet ;o

men får väl plocka ihop lite snabbt sen fixa mig lite.

drar nog kanske in till fia snart sen vidare till conny

elr så blire en vända på stan?

aa ngt sånt händer iaf.

men nu ska jag städa klart lite

vi hörs kanske senare annars imorgon

pussmadelen'



  

sötnosarna mina


Av madelen bergh - 11 september 2010 12:05

blev en rolig kväll igår!

stan med lite folk , tack tjejor!


vaknade för ett tag sen, men har

inte orkat göra ngt än haha'

ska väl snart in i duschen sen senare

blire väl att äta ngt trorja.

senare mot kvällen blire nog hem

till cornelia och ha filmkväll med tjejerna?

nej nu måste jag väl göra ngt.

så skriver mer senare.

pussmadelen'

  

----------------------------------------------------------------


I'm doing something wrong but I do not know what ..


Av madelen bergh - 10 september 2010 07:15

igår fick vi sovmorgon!

super skönt hihi'

första lektionen började vid halv 11 (y)

efter skolan blev de ner till stan och 

fråga frågor till dom dära tjommana haha

sen vidare hem till jenna! 

vi skulle träna på dansen osv..till musiken

men så mycke dans blev de väl inte? hihi

men vi hade super roligt!

roligaste kvällen på länge med er tjejer!

(fast alla kunde inte vara med synd nog)

va där till typ 8 sen blev de hem och kolla

på lite idol hihi :) 


ska snart dra till bussen , sen efter 

skolan vet jag inte vad som händer?

blir nog hem en vända sen ikv blire

stan med tjejerna? hihi

hoppas på ngt roligt iaf! 


nej nu måste jag fixa mig klar!

hörs senare

pussmadelen'


Av madelen bergh - 8 september 2010 19:47

 


syster & jag hade lite tråkigt så tog lite kort

orkar inte ladda upp hihi'

men blev iaf en bild, blev inte så bra

men jag bjuu'r iaf! 


nu ska jag göra mig en goooo macka

sen slänga mig framför tv och kolla lite idol hihi

sen sängen! hörs mer imorgon


pussmadelen'

Av madelen bergh - 8 september 2010 18:00


8 september!


skolan & allt som vanligt!

skolfoto också.. blev väl inte riktigt nöjd men blev nog kanske lite

bättre än förra året iaf (y'

efter skolan hem, käkade för ett tag sen och nyss pluggat lite.

nu sitter jag här och nördar lite men ska väl ta och plugga

lite till om ett tag.

sskriver senare!


pussmaddiii'


  

 tildis - jag (inte idag)




Av madelen bergh - 8 september 2010 07:15

godmorgon! :)

skolfoto idag då :s

hoppas på att de blir bra i år! 

har egentligen ingenting att skriva hihi'

men nu måste jag skynda mig så jag inte

missar bussen.


pussmadelen'

Ovido - Quiz & Flashcards