maadelenbergh

Alla inlägg under september 2010

Av madelen bergh - 7 september 2010 21:20

nu blire att susssa för mig del.

elr slår väl på en film som vanligt

sen blire att sussssa haha'

hörs mera imorgon


puss

Av madelen bergh - 7 september 2010 18:54

h e j halllåå!


nyss kollat film, borde egentligen plugga..

men har inte riktigt ork!

super ont i huve och förkyld.. fy inte kul!

och imorgon äre skolfoto också kommer säkert

bli lika fult som vanligt! :s

nää nu ska jag kolla lite på läxan sen blire

nog kanske lite tv? vi får se vare blir.

hörs kanske senare 

pussmadelen



Av madelen bergh - 6 september 2010 20:42

hej elr ngt sånt?

först skolan som vanligt sen

ner på stan lite med olivia och cornelia,

köpte bara hårfärg sen blev de hemmåt.

käkade lite sen film.

och nyss färgat håret igen..

blev inge bra igår så hoppas de blir

bättre nu! 

sen så klart är man typ genomförkyld jätte

roligt verkligen..!

nej fy skit drygt! hoppas skiten försvinner snart!

men nu ska jag ta och kolla lite tv sen lägga mig

hörs imorgon

pussmadelen'

Av madelen bergh - 5 september 2010 19:47

  

japp här sitter man och färgar håret! 

vet inte riktigt hure blire men hoppas väl

att de blire bra! 

ska snart tvättaure sen duscha.

sen blire väl att plugga -.- sjukt drygt!

imorgon vet jag inte riktigt vad som händer

men de visar väl sig, hoppas på ngt skojsigt! 

aja, vi hörs senare

pussmadelen'

Av madelen bergh - 5 september 2010 13:29

hallooooojj.

inte riktigt haft lust elr tid att skriva.

lördags blev de iaf till fagersta, klippte mig

också blev inte så jätte stor skillnad men nu

äre iaf inte lika slitet (y)

sen bar de av hem till pappa igen

käkade lite sen hem till ludvika.

blev in till stan och träffa fia typ

inte en kotte på stan men lite

folk hittade vi väl haha'

aja åkte hem ganska sent ändå

kommer fan inte ihåg när?

men lite kul hade vi iaf! 

tack för kvällen fia! hihi :D


vaknade för ett tag sen nyss ätit

lite och ska snart fixa lite med rummet

sen blire väl att plugga lite :/

seg dag vill jag säga!

vi hörs senare.

pussmadelen'


Av madelen bergh - 3 september 2010 19:51

skolan som vanligt då.

sen hem och käkade lite sen

vidare till pappa.

så nu sitter jag här i ödebärke haha'

sitter här lite, men ska snart kolla 

på fotboll (y)

nej de fick blir ett snabb inlägg 

skriver kanske senare.

pussmadelen'

Av madelen bergh - 2 september 2010 21:17

hej.

lite konstig dag i skolan måste jag säga..

vet inte riktigt varför men ja konstig varen..

efter åkte jag och elin ner på stan lite, 

sen hem till mig.

fixade hennes naglar lite, satt på lösnaglar och

gjorde fransk manikyr blev jätte sött hihi'

sen blev de att plugga massa och såklart

en vända med moppen också hahah.

haft en super rolig dag tack elin ♥

nyss kollat lite tv och nu sitter jag här

men ska snart lägga mig och plugga lite.

vi hörs mer imorgon.

pussmadelen'


bild i repris hihi

  

 jag - olivia

Av madelen bergh - 2 september 2010 07:21

nu drar jag till skolan hörs senare.


pussmadelen'

Ovido - Quiz & Flashcards