maadelenbergh

Direktlänk till inlägg 30 december 2010

KUL ATT FÅ EN TRASIIIIG TV???

Av madelen bergh - 30 december 2010 22:47

drog till borlänge imorse med tilda & sofia.

skulle egentligen inte köpta ngt!

men som vanligt kan jag inte hålla mig.

men blev inte så mycke iaf.

ett svart linne

rosa mjukiis tröja typ.

blåå mössa

efter drog vi i alla fall hem till tilda

hon färgade håret på sofia (brunt) 

blev ass najjjjs! ;)

kom hem för ngn timme sen.

mammsen hade hämtat min nya

tv på posten. så har tagit upp den och 

skulle starta den men vi får fan inte påren!!
gör vi fel eller äre bara skit de hära!

aja mor ska iaf ringa och klaga imorgon

och se om vi får en ny eller om vi helt enkelt

har gjort fel men de tror jag då inte. 

imorgon kommer i alla fall matilda, marion & issa hit

hihi och firar lite nyååår! 

kommer bli suuuuuuper! 

nu ska jag ta mig ngt att äta börjar 

känna hur hungrig jag är..

hörs mer imorgon!

puss




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelen bergh - 4 november 2011 10:15

ska nog börja blogga på en annan blogg ist!får se om den är bättre titta in! KLICKA HÄÄR! :) ...

Av madelen bergh - 3 november 2011 18:06

precis kommit hem från stan. först drog jag och matilda ner till stan och käkade pizza sen drog vi till engel för att möta issa tog en fika och  snackade en massa!sen blev de en vända på stan och kika lite. nu sitter jag här och ugglar men sk...

Av madelen bergh - 3 november 2011 12:11


kvällen igår blev helt okej! drog till smb med issa och kollade när massa sjöng (y) sen blev de en vända till donken efter!+ massa prat så skönt att snacka av sig!nu sitter jag här och lyssnar lite musik och ska väl ta och städa lite för snart ...

Av madelen bergh - 2 november 2011 12:40


klassfesten blev GRYYYM! kunde inte sova på hela natten typ.. så är skapligt trött just nu! nu har jag iaf nyss ätit MASSA glass! hihihi men snart blire att hoppa in i duschen sen käka lite sen drar jag och bella till smb.     - i lö...

Av madelen bergh - 1 november 2011 15:18


sjukt skönt med lov alltså! nyss duschat och målat om naglarna!nu sitter jag och väntar på att sofia jenny och emma ska komma!lite senare kommer det flera sen drar vi mot klassfest!hoppas på en skkkkkkkkkkkkkit najjs kväll. sommarbild på sötti...

Ovido - Quiz & Flashcards