maadelenbergh

Alla inlägg den 1 januari 2011

?

Av madelen bergh - 1 januari 2011 17:55


varför ska de göra så jävla ont att bli sårad...?

Av madelen bergh - 1 januari 2011 17:35

 


japp mitt nyårslöfte blev att inte äta nå godis alls! 
vet inte om jag ska få äta chips eller inte hihi.

sen ska jag börja träna satan!

har ni ngt löfte? ;D

Av madelen bergh - 1 januari 2011 14:48

nyåår bliev topppppen!

hihi senare drog vi ut & åkte bob

hahaha tror inte jag har skrattat så

jävla mycke på riktigt länge!

in & busade lite.

tolv slaget drog vi ut och drack lite champange! hiih!

somnade vid 4 tiden såå är lite trött just nu kan jag säga!

tjejerna åkte hem för ett tag sen.

så har nyss städat lite bäddat nytt och grejjat

så nu sere bättre ut! (y)

vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag men de

visar väl sig.

här kommer lite bilder från kvällen i alla fall!

puss


   hih liten bild innan vi drog ut!           wiiiiiiiiiiiii     söta beeemsan     gaaaaaaaalet       

tack för den underbara kvällen tjejer!

jag älskar er! 

Av madelen bergh - 1 januari 2011 02:35



lägger oss snart skriver mera imorgon!

puss på er sötnosar! 

Ovido - Quiz & Flashcards