maadelenbergh

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av madelen bergh - 5 januari 2011 13:38

sitter & käkar lite snart komma mamma hem

och sktjussar in miig till stan där jag ska träffa sofia hihi!

blir väl att kika lite osv.. 

sen följer jag med fia upp till landiiis haha 

sen får vi se vart vi tar vägen.

hihi puss

  

Av madelen bergh - 5 januari 2011 11:06

vaknade av att syrran kommer in & skriker
syster- MADDDDE DE ÄR NGN SOM KNACKAR PÅ DÖRREN DÄR BORTA!!

jag- jaha?? men öppna då?!?
hon- MEN FÖLJ MED!
fast de va lite konstigt för att vi går aldrig in den vägen höhö.

men i alla fall de va postbilden som skulle lämna nå paket haha.

så nu kan jag inte somna om så de va bara att gå upp. 

och jag är skiT trött..!

aja..ska väl snart ta mig ngt att äta sen börjar fixa mig.

ska nog träffa sofia inne på stan sen??
får se vad vi hittar på hiihi.

puss


 

bildbrist! 

inge smink..

Av madelen bergh - 5 januari 2011 00:45

  

känner att jag inte riktigt kommer kunna sova i natt heller..

klockan är kvart i 1 och jag är inte trött.

och jag så ont i magen så kan inte sova heller.

hm.. blir väl att sitta här halva natten igen..!

nu ska jag nog göra mig lite te och macka skulle inte sitta fel hihi.

puss

Ovido - Quiz & Flashcards