maadelenbergh

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av madelen bergh - 16 januari 2011 17:22

  

 varm obo'y & pluggar!
puss 

Av madelen bergh - 16 januari 2011 12:05

  

igår tog mamma hem en solhimmel eller

om de nu heter så? hähä

iaf ett solarium som man har över sängen.

så har precis solat lite fett skönt!

så nu kan jag spara mina pengar ist

för att slösa dom på solarium hihi.

fick till & med en rand redan (y)

nu ska jag allt bli brun! :Dmihihi


nu ska jag väl försöka plugga lite igen..

puss


Av madelen bergh - 16 januari 2011 11:00

vaknade typ nyss.

men ligger forfarade i sängen

orkar verkligen inte gå upp höhö.

ska väl snart försöka ta mig upp

och äta sen duscha osv..

sen blire nog att sätta sig & plugga..*suck*

jag orkar verkligen inte!
bioligi prov på torsdag & har inte pluggat..

uppsats som ska vara inne på fredag

och jag har knappt börjat skriva..

plugga hela dagen wiiiiiee eller???..

fyfan rolig söndag säger jag bara.

BLLÄÄÄ


  

upp & ner   

Ovido - Quiz & Flashcards