maadelenbergh

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av madelen bergh - 15 januari 2011 21:28

precis kommit hem från sofia.

haft en myskväll där.
först kollade vi lite one tree hill

sen tog vi oss en kall promenad till

affären & köpte lite chiips sen hem igen.

sen kollade vi lite mer one tree hill haha ;)

är jävligt trött så blir nog att lägga sig &

kolla lite tv sen sussa.

imorgon blire nog en hel plugg dag..

måste verkligen plugga...blääää!

puss


  

Av madelen bergh - 15 januari 2011 13:11

igår blev de hem till conny med sofia & annica.

tack för kvällen.
har nyss klippt mammas hår

haha & såklart tjärnade jag 100späään

hahah annars hade jag inte gjort de

lätt förtjänsta pengar kallar jag de ;)

ska snart in i durren sen fixa lite osv..

sen får vi se vad som händer??
ska iaf vara med sofia men vad vi

ska göra vet vi inte..

åker nog in till henne hihi :D

puss  


  

jag - elin

haha satt & kollade på lite gamla bilder..

gamla tider vill jag lova! men saknar<3

Ovido - Quiz & Flashcards