maadelenbergh

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av madelen bergh - 17 januari 2011 19:34

precis solat lite! skööööööönt.

nu ska jag försöka skriva klart uppsatsen!

& så klart hade jag glömt biologin i skolan..

så nu kan jag inte plugga på de heller..bra gjort!

så nu har jag bara imorgon på mig att plugga på de

och de är 3 feta häften.!

hmm..

nu ska jag iaf äta lite sen slänga 

mig i sängen & kolla lite tv.

pussss


    



Av madelen bergh - 17 januari 2011 16:27

precis kommit hem från skolan.

känns faktiskt som om jag börjar bli sjuk..

har skit ont i huvet hade de hela dagen igår med..

och många i skolan hade de oxå..hmm jag orkar verkligen inte blir sjuk.

i alla fall jag ska försöka bli klar med son idag!
sen måste jag plugga biologi oxå..orkar verkligen inte!

sen ska jag fan lägga mig å sola lite idag mää (a)hihi.

puss 


  

hejfulfeeejjjjjjs!

Ovido - Quiz & Flashcards