maadelenbergh

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av madelen bergh - 19 januari 2011 20:07

precis kommit hem från borlänge.

skolan var väl okej, men vi ska dit

någon dag och vara med hela dagen

och se hure är och så.

efter blev de kupolen, kom dit med 

en tröja och ett par byxor.

och kom därifrån med en tröja ett par

byxor + 400kr ;) wöööh!

 hade köpte ett par byxor för 500kr förut,

och dom hade typ gått sönder så böt dom mot

ett par andra och gick 300kr i handen.

sen böt jag en trasig tröja och köpte en annan

och fick 100kr snacka om bra dag! hihih.

nu ska jag snart kolla igenom provet en gång

till sen blire att lägga sig & kolla lite tv.

puss



bilder

     

Av madelen bergh - 19 januari 2011 13:59

sitter & äter lite.

ska snart åka med buss in till stan.

mamma hämtar upp mig sen hämtar 

vi sofia sen drar vi till borlänge & 

kollar på hm..vad vare skolan hette nu?? hihi..

aja vi ska iaf kolla på foto digital ngt sånt hähä.

sen blire en vända förbi kupolen (y)

säger bara hoppas mamma är så snäll så jag

kommer hem med ngt vackert hihi.

puss

.

Av madelen bergh - 19 januari 2011 12:26

känner verkligen hur avundsjuk jag är på vissa ibland..

har allt, perfekt ansiktet håret kroppen allt!
vill oxå kunna känna mig fin bland..men undra när jag

någon gång oxå kan få känna så? 

kommer nog aldrig inträffa.
dom kan få vem dom vill med sitt utseendet

själv får man kämpa men ändå så förlorar man.. 

hm..livet blir aldrig lätt.


  

Ovido - Quiz & Flashcards