maadelenbergh

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av madelen bergh - 9 januari 2011 22:11

  

sitter å kollar på legally blonde 2, hihi.

faktiskt ganska bra, har inte hunnit sätt så mycke men ändå.

funderar på om jag ska göra lite varm oboy å macka.

skulle vara lite gottttiii (y)

hörs imorgon, puss

Av madelen bergh - 9 januari 2011 20:57

blev lite handboll tidigare idag.

sen drog jag hem och gjorde verkligen ingenting..tröööök

nyss käkat lite & ska snart lägga mig och kolla på ngn

film som gick på tvn hihi.

imorgon vet jag inte vad som händer blir nog att plugga antar jag väl..*suck*

puss


     

  

     minnen!hiih

Av madelen bergh - 9 januari 2011 00:52

ttjjooofrääääs!

kom hem från matilda för ett tag sen.

vi kollade handboll sen gick vi till henne

käkade lite tacos, kollade film & hade allmänt mysigt!

tack för kvällen tjejer!

imorgon vet jag inte vad som händer

blir nog kanske att kolla lite handboll då med

om sofia eller matilda vill följa med??

hoppas på de, så jag slipper sitta hemma hela dagen..

nu ska jag glo lite tv sen blire nog att sussa.

puss


  

Ovido - Quiz & Flashcards