maadelenbergh

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av madelen bergh - 3 januari 2011 20:09

  

MUMMMMS!
nu har jag gjort mig lite smoothie hihi!

sjukt jävla gott blev de allt!

gick jätte snabbt att göra oxå (y)
fast gjorde den på banan, jordgubbar & vanilj yoghurt.

hihi ni måste testa om jag får säga de! 

- - - - - - - - - 

har lite ont i huvet så ska nog lägga mig & kolla 

lite tv eller kanske film.

får se vad jag ska hitta på.

ska iaf lägga mig tidigare idag!

hihi, somnade inte förens 3 igår..

konstigt nog var jag inte de minsta trött.

aja nu ska jag kolla lite tv hii

puss


Av madelen bergh - 3 januari 2011 15:52


2010

ÅRET 2010
 

Hur har året 2010 varit för dig? -  både bra & dåligt.
Bättre än förra året? - njja tror inte de
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? -  finns mycke jag inte kommer glömma!
Har du flyttat under år 2010? - japp.
Har du hittat en ny låt som du älskar? - många!
Isåfall vilken? - ingen jag kommer på nu.
Har du kysst en främling? - njja tror faktiskt inte de.


KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2010? -  bra & dålig.
Har du varit kär? - ja! 
Har du sagt jag älskar dig till någon? -  tror inte det..
Har någon sagt jag älskar dig till dig? -  inte vad jag minns.
Har du haft ett hemligt förhållande? -  haha nä..


SORG & HÄMD 

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? -  nej!
Har någon i din släkt avlidit? - näj
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? - haha näj, men har gärna viljat!
Varit i slagsmål? - nä

PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? -  ah!
Isåfall vad? - vill jag inte ta här :)
Har du skämt ut dig? -  hha ja
Har du ljugit för en vän? - de tror jag inte isf va jag tvungen.
Har du varit ute en hel natt? - har nog hänt ja

Har du blivit tagen av polisen? -  haha nej
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön?- nääj
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - japp


SKOLAN & FRITIDEN

Vilken skola går du på? - lorensberga
Har någon varit elak mot dig i skolan? - har nog hänt
Hatar du någon på din skola? - de finns de säkert ngn
Har du gjort något framsteg? - jaoo
Haft alla rätt på ett prov? - tror jag då inte haha.. 

VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner? - tror jag nog
Har du förlorat en vän? - ah
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - naaj?
Har du gått bakom ryggen på en vän? - nej
Har du ljugit för en bästavän? -  nej!
Har du haft en relation med en vän? -  nää hah


                                         

jag älskar er mina bästa!

Av madelen bergh - 3 januari 2011 01:23

är inte de minsta trött!

men har verkligen svin tråkigt 

& har ingen aning om vad jag ska hitta på.

tror jag ska slänga på en film eller ngt.

eller så blire nog att sitta här tills jag blir trött

som jag hoppas blir snart så jag kan sova mihih!
aja puss på er sötnosar! 


   jeppii min älskling



Ovido - Quiz & Flashcards