maadelenbergh

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av madelen bergh - 13 januari 2011 20:45

brytdag idag!

riktigt jävla gööööööttt!

efter skolan drog jag sofia & matilda på stan.

fixade lite saker

sen tog jag och sofia tåget till borlänge.

hahaha så fick vi lite publik hela vägen

av ngn konstig tant som satt och glodde hahah??

hittade lite sakert iaf

1 par byxor

5 tröjor?

1 halsband

sminkgrej

hihih ja de va iaf lite saker nöjjd med allt oxå (y)

har haft en riktigt jävla härlig dag haha!

tack gummsan! 

sen träffade vi iaf conny och gick lite med henne osv..

haha åå jag måste bara berätta de kanske inte låter

roligt men vi hade iaf käkat lite på donken sen hade vi 

bråttom till conny så då sa jag åt fia att bara slänga brikan

uppepå haha.. och jag trodde väl inte att hon skulle göra de

men såklart slängde hon ifrån sig brikan med massa saker på

sen sprang vi hahahhaha fan vad folk glodde men vi höll

på att garva ner oss! hahaha!!

& såklart blev vi skit trötta och såklart blir vi värdens flummaste då..

haha jag säger bara de tror inte jag har skrattat så mycke på länge!

underbar dag!

kanske kommer bilder på kläderna senare om jag orkar hihi.

nu ska jag nog ta mig ngt att äta sen lägga mig å kolla film

å bara tat lungt har lite ont i hövve höhö.

puss


  

inte bild från idag.

fan vad min jacka ser biiiiiiig ut???  

 men vafan vi bjuuuur ;)

Ovido - Quiz & Flashcards