maadelenbergh

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av madelen bergh - 22 januari 2011 18:53

  

japp, kvällens outfit.

nu drar jag snart till sofia.

puss!

ha en bra kväll allihoppa!

Av madelen bergh - 22 januari 2011 16:13

jag saknar dig.

glömmer aldrig låten..


You are the most beautiful thing I've ever seen in my entire life
You are the most beautiful thing these eyes have seen


I will fall asleep here in your arms
Every breath that you take breaks my heart
I will fall asleep here in your arms
Every breath that you take breaks my heart

Av madelen bergh - 22 januari 2011 15:44

   

går fortfarande runt i myyskläder

super skönt verkligen!

ska snart in i duschen

käka lite sen fixa mig lite.

ikv blire hem till sofia

med issa&matilda.

mat/film massa mys! 
skriver innan jag drar!

puss 

Av madelen bergh - 22 januari 2011 14:34

      

jag hoppas att alla blev med hihi.

jag älskar er stort!

Av madelen bergh - 22 januari 2011 13:19

jaaag är så enormt sugen på att spela fotboll alltså!
vet inte hur jag ska göra.. vet inte om jag verkligen vill..?

eller om jag vågar..hm

vi får se om jag vågar ta mig dit och testa igen.

men som jag känner just nu
jag vill & jag ska!!

 

Av madelen bergh - 22 januari 2011 00:49

precis kommit hem från en super kväll hos cornelia!
firat hon & elin.
haha kan bara sääga tack så jätte mycke allihoppa

det blev en kväll jag inte kommer glömma!
nu ligger jag å kollar tv ska snart sova

imorgon blire nog filmkväll hos issa, mys!

bilder kommer imorgon, tror jag, om

alla skickar bilder till mig imorgon hähä.

pusssss 


  

syster - jag hööhöh.

Ovido - Quiz & Flashcards