maadelenbergh

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av madelen bergh - 10 januari 2011 22:19

jag vet inte riktigt vad som händer med mig kropp justnu,.

allt kommer på en & samma gång.

magen gör ont.

allt är drygt.

nu ska jag sova.

god natt.


  

Av madelen bergh - 10 januari 2011 20:58

hej!

har försökt mig på den jävla uppsatsen igen..

men gick inge vidare haha!
de står bara massa skit som jag inte fattar.

så förstår inte hur jag ska få ihop 2 sidor??uuhh!

aja får väl sitta hela kvällen imorgon å kämpa mig igenom de!

vet inte nären ska vara inne heller?

nu sitter jag & dunkar lite musik för mig själv

men ska snart hoppa in i duschen.

sen kolla vad jag ska ha på mig imorgon.

sen antagligen tv och sussa.

måste väl sova tidigt eftersom de är skolan imorgon

jag kommer inte överleva dagen!

puss


    





Av madelen bergh - 10 januari 2011 16:24

sur

hejdå.

Av madelen bergh - 10 januari 2011 14:36

sitter & äter lite sallad mummms!

& försöker skriva so uppsatsen.

men de går inge vidare..jag fattar ingenting haha..

så skiter i den justnu! 


  

Av madelen bergh - 10 januari 2011 12:49

tjeeniiixen!

vaknade typ nyss.

jag som hade bestämt mig för att gå

upp tidigt så jag skulle orka gå upp imorgon..

men de sprack.. hihi.

men sjukt skönt å sova!

nu ligger jag och kollar lite tv och myser med jeppiii.

ska väl snart upp och käka å duscha osv..

vet inte riktigt vad som händer idag,

får nog bli en chilldag skönt de med.

blir nog att städa mitt rum som ser ut som ett helvete,

kanske plugga lite (om jag orkar) (a)

ää vi får se vad som händer

skriver senare i all fall

puss


  

mina snyggingar!


Ovido - Quiz & Flashcards