maadelenbergh

Alla inlägg under december 2010

Av madelen bergh - 25 december 2010 11:09

säger bara ojojoj..

nu har jag inte skrivit på länge.

men nu kommer de ett inlägg hihi!

julafton igår då jätte mysigt!

lite saker jag fick:

mössa

ögonskuggor

pengar

parfymer

åka till studio & ta kort

underställ

bok


ja jag har säkert glömt ngt.

men nu har jag iaf beställt en tv

för min pengar som kommer snart 

hoppas jag hihi :)

jätte bra julafton!

& på kvällen drog vi ut och skulle bada 

fotbad och grilla lite korv osv.. hih

bengan har lite galna ideer men de va jätte skönt & mysigt hah ;)

kommer lite bilder där nere sen.

nu har jag precis duschat

och ska väl snart börja fixa mig lite

vid halv 2 typ drar vi alla till mormor

och käkar lite som varje år ;)

sen vet jag inte riktigt vad som händer.

skriver kanske lite mer ikv!

puss


 

min underbara gammel mormor!

   elin - jag hih   elin - jag   elin - jag - moster


hihi mysig men kall kväll!

Av madelen bergh - 19 december 2010 16:14

har inte haft tid att skrivit idag 

känns de som iaf höhö.

vaknade ganska sent duschade & fixade mig lite.

städat rummet lite och hjälpt mamma.

nyss varit & stor handlat eftersom moster & dom kommer snart.

hihi jag längtar verkligen till julafton! 

ska nog ta mig en macka och sen slänga mig i sängen

och kolla lite tv! hihi nä pallar inte skriva mera.

puss


  

Av madelen bergh - 18 december 2010 15:48

igår kväll drog jag hem till jenny.

käkade lite & så med issa sofia annica och jenny.

hihi mysig kväll!

vaknade typ halv 9 imorse :o

kunde verkligen inte sova...

helt täppt i näsan så kunde inte andas

och halsen gör ont! 

fyyy de här är inte de minsta kul!

vill fan bli frisk nu! 

nyss käkat i alla fall & nu vet jag inte riktigt

vad jag ska hitta på.

känns som att klockan är 8 men bara 4 :o pfff dryg dag!

skriver ikv.

puss


   hihi min sööta bella igår!

Av madelen bergh - 17 december 2010 15:48

åkte hem från skolan.

orkade inte vara kvar mådde inte alls bra.

har sovit ganska länge så nu äre iaf lite bättre.

får se om jag orkar åka till jenny ikv. hoppas på de! 

känns som jag har ont i hjärtat de typ hugger

kan de vara för förkylningen?? jag har ingenaning alltså.

men ont vet jag att de gör.

ska nog försöka sova lite till snart så kanske de blire lite bättre! 

hörs senare.

puss


  

yeeeeeh de ända jag går på just nu!..

Av madelen bergh - 17 december 2010 07:10

vaknade helt täppppt i näsan..

och halsen gör ont.

tänkte stanna hemma idag. 

men jag drar mig till skolan ändå.

nu ska jag lägga mig i sängen och villa 

lite tills jag ska kila till bussen.

puss

?

Av madelen bergh - 16 december 2010 19:41


klump i magen.

Av madelen bergh - 16 december 2010 16:42

har precis kommit hem från matilda.

drog dit efter skolan & skulle göra klart lite svenska sak.

nu är vi nästan klara eller jaa??haha.

ska väl snart ta ngt att äta kanske om jag orkar.

mår inte bra. ont i halsen & förkyld! sjukt drygt vill jag lova!

ska nog slänga mig i sängen och glo lite film om en stund! 

skriver kanske lite senare.

puss


  

Av madelen bergh - 15 december 2010 18:55

hejhallopppp!


skolan idag jävligt chill faktiskt! 

tre lektioner sen drog jag sofia jenny annica & matilda

hem till issa och myste lite hihi.

kom hem för ett tag sen nyss käkat lite.

men känner mig så in i helvete hängig orkar typ ingenting

& så börjar jag få ont i halsen ockås (y) jippppii! eller????...

så nu ska jag lägga mig i sängen och slå på en film eller lite tv.

hörs mer imorgon

puss


   hihihi

Ovido - Quiz & Flashcards