maadelenbergh

Alla inlägg under december 2010

Av madelen bergh - 6 december 2010 14:05

        

bild tagen från google

Hallonsmoothie

sen lägger man allt i en mixer sen klaart! ;)haha.


låter super gott eller vad säger ni? ;)

enkelt att göra oxå! 

tror jag ska göra mig lite sen lägga mig 

och kolla på lite film hihi.   

puss


Av madelen bergh - 6 december 2010 07:17

godmorgon!

vaknade imorse av sprängande huve värk

& as ont i käken..

vettefan hur jag har sovit egentligen.

men jävligt ont göra iaf!

snart snart dra till bussen.

bryt dag idag (y) sköönt vill jag lova!

puss


  

sötnosar

Av madelen bergh - 5 december 2010 21:35

  



ahh så här känner jag mig justnu.. skit trött!

ligger & kollar lite tv & pluggar lite??eller??hihi..

speciellt bra går de när man sitter och försöker

läsa men inte inser att man han pappret upp&ner haha x')

ska iaf snart susssa.

och imorgon äre tydligen brytdag

wiiiihoo! skööönt!

nää nu börjar programmet

pussss

Av madelen bergh - 5 december 2010 14:55

sitter & försöker plugga lite..

fast de går väl inte så värst bra..hihi

speciellt inte när datorn är på (a)

ska iaf snart börja fixa mig, 

sen åker jag nog in till sofia och annica

och hitta på ngt skojjsigt.

så vi hörs senare ikv

pusss


  

söta marion & jeppii!


ge mig sommar nu!


Av madelen bergh - 5 december 2010 12:52

tiituuut!

söndag idag

alltså skolan imorgon -.-

idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra.

jo jag måste iaf plugga lite.

sen blire kanske in till stan & träffa sofia??

nu ska jag in & ta mig en lång dusch!

skööönt vill jag lova!

hör's

puss

    

Av madelen bergh - 4 december 2010 22:41

löördag!

idag har jag verkligen inte gjort

ett piss!

vaknade ganska sent duschat

sen typ setat vid datorn

& kollat lite film.

nu sitter jag & kollar på lite

mobilen behöver verkligen en ny ;o

min är ju helt jävla pajjj!

hm..hoppas att jag hitta ngn iaf.

snart ska jag slänga mig i sängen 

och kolla på lite tv eller film.

imorgon får vi se vad som händer

bli nog kanske att träffa sofia??

ja inget bestämt än så vi får se! :)

puss! 


  

Av madelen bergh - 3 december 2010 22:39

efter skolan åkte jag & sofia

ner på stan och kollade lite.

hon köpte present till sin kusin osv..

sen drog vi hem till mig.

har kollat film käkat massa chips! mummms! 

och allmänt dampat??haha

nu sitter vi och bara nötar dator haha

men snart snart slänga mig i sängen och kolla lite tv hihi.

nä nu orkar jag inte skriva hihi skriver imorgon.

puss på smulan 


  

hihi min söta bruuuuud! 


Av madelen bergh - 2 december 2010 18:34

precis kommit hem.

nu har jag handlat julklapp till mamma.

skönt att ha ngt klart.

nu ska jag bara handla ngt till elle också.

men de ska jag nog hinna med hihi.

nu ska jag nog göra mig lite te igen

sitter & hostar så jag håller på att syp..

de bara kom helt plötsligen..hm..konstigt..jaa!

sen blire nog lite tv! 

sen sussssa!

imorgon blire nog skolan iaf..

vi hör's sen

pussamadelen'


  

mummms! hihi



Ovido - Quiz & Flashcards