maadelenbergh

Alla inlägg under december 2010

Av madelen bergh - 9 december 2010 13:56

vbu dag!

valde handels, så har varit på 

högberget ett tag.

dom snackade massa sen fick vi se lite vad dom gjorde.

jag blev faktiskt lite sugen på att gå där.

men vi får väl se hure blir om jag inte hittar ngt annat.

kom hem för ett tag sen just nu sitter jag och försöker

plugga på musiken..men tror ni de går så bra eller??

haha nä knappast.

kommer ju inte kunna lära mig alla dom där skit sakerna utantill.

sen ska vi ju kunna lyssna på nå jävla låt och veta vare är

för instrument men hallå hur ska man kunna veta de låten

kommer ju från stenåldern??hm..konstigt värre! menmen..

ska väl försöka plugga vidare nu skriver kanske senare.

hihi puss.


   har man trååkigt så har man..höhö

Av madelen bergh - 8 december 2010 20:42

efter skolan drog jag beeemsan & sofia

ner på stan kollade lite.

sen drog jag hem käkade lite

sen vidare till elgiganten och kollade på en ny mobil.

sen blev de hem till matilda & gratta carina som fyllde år igår

grattis!

typ nyss kommit hem & har spräng huvevärk...

så här ont har jag inte haft på riktigt länge vill jag lova!

nu ska jag snart lägga mig i sängen och kolla lite tv.

imorgon blire högberget på vbu dag??eller ngt.

aja vi hörs mer imorgon iaf.

puss


  

Av madelen bergh - 8 december 2010 07:28

hade en jätte trevlig & mysig

dag/kväll hos bella! hihi.

tog en buss hem vid halv 7 tiden

käkade lite sen sussa.

nu har jag precis fixat mig klar & ska gå till bussen nu

hör's  pussss



Av madelen bergh - 7 december 2010 16:19

sitter hos bella med hon & sofia.

ska snart ta en buss hem.

sen vet jag inte riktigt vad som händer.

är så jävla förbannad   


hejdå


  

du är så enormt fin gummsan



Av madelen bergh - 7 december 2010 07:26

jävla skit natt.

har varit vaken nästan hela

natten på grund av en jävla

mensvärk!

så vaknade 20 i 7

behövde sova lite extra.

och jag kommer hinna med bussen 

för dee! 

fan vad snabb jag är för en gång skull. hih

nä nu måste jag kila iväg till bussen

puss


  

min bellabuus

Av madelen bergh - 6 december 2010 21:39

har setat här i typ två timmar

med papperna framför mig

men inte har jag öppnat dom än..haha.

äre jag som satsar på mvg eller??

nää tror inte de får bli så den här gången.

fast kan ju alltid hoppas på att de går bra ändå.

nu ska jag slänga mig i sängen och kolla på

pentionärsjävlarna sååå bra hihi!

puss

  

sommabild!

.

Av madelen bergh - 6 december 2010 19:54



varför kan jag aldrig få de jag vill ha..

Av madelen bergh - 6 december 2010 19:13

nu har sofia & jenny precis åkt!

dom kom hit vid typ halv 4

vi har kollat på ngn syk film? hihi

busat & massa mera.

nu skulle jag egentligen behöva

plugga.

men orkar man de?? 

näääädu!

så blire väl att sitta 

här ett tag sen blire pensionärsjävlar

om de nu heter så haha.

puss

  

hahah fia & sin gulliga bannnnnan!

Ovido - Quiz & Flashcards