maadelenbergh

Alla inlägg under januari 2011

Av madelen bergh - 25 januari 2011 19:31

   smoothie muuummmmmmS! 

nu lägger jag mig å kollar tv sen blire sussssa!
pussss 

Av madelen bergh - 25 januari 2011 18:42

japp, sitter å pluggar eller ja typ iaf hähä'

engelska som jag älskar så mycke eller inte.

så gör lite annat samtidigt men funkar de med ;)
höhöh.


muhaha lite bilder sitter aldrig fel

när man har tråååkigt!

   

Av madelen bergh - 25 januari 2011 16:17

precis kommit hem.

ganska skön dag faktiskt.

hahah + passa bus eller vad säger du marion? ;)

höhö vi ä bäääst!

ska snart äta lite sen börja plugga lite..

fast före blir nog lite tv hihi.

skriver senare

pussss


ser lite konstig ut men vaaffan bjur ;)

  

Av madelen bergh - 23 januari 2011 19:06

tidig morgon vill jag lova.

gick upp halv 8.

drog på mig lite kläder sen kom

matilda & carina och hämtade upp mig.

sen blev de att dra på rallly höhö.

åkte hem typ 3 kanske.

va verkligen dö trööött

så somnade till i bilden höhö (a)

kom hem la mig direkt i sängen frös

så jävla mycke.

somnade dåå mää.

vaknade sen drog vi och handlade.

nyss käkat lite och ligger å kollar på handboll.

blir nog att sova tidigt ikv är verkligen trött

och om jag ska orka med skolan imorgon..

pusssss

  


Av madelen bergh - 22 januari 2011 18:53

  

japp, kvällens outfit.

nu drar jag snart till sofia.

puss!

ha en bra kväll allihoppa!

Av madelen bergh - 22 januari 2011 16:13

jag saknar dig.

glömmer aldrig låten..


You are the most beautiful thing I've ever seen in my entire life
You are the most beautiful thing these eyes have seen


I will fall asleep here in your arms
Every breath that you take breaks my heart
I will fall asleep here in your arms
Every breath that you take breaks my heart

Av madelen bergh - 22 januari 2011 15:44

   

går fortfarande runt i myyskläder

super skönt verkligen!

ska snart in i duschen

käka lite sen fixa mig lite.

ikv blire hem till sofia

med issa&matilda.

mat/film massa mys! 
skriver innan jag drar!

puss 

Av madelen bergh - 22 januari 2011 14:34

      

jag hoppas att alla blev med hihi.

jag älskar er stort!

Ovido - Quiz & Flashcards