maadelenbergh

Alla inlägg under januari 2011

Av madelen bergh - 12 januari 2011 07:28

nu drar jag till skolan

bye! 

Av madelen bergh - 11 januari 2011 20:45

ligger å kollar lite tv.

ska nog snart sova.

imorgon vet jag inte riktigt vad som händer.

blir nog att plugga säkert..

roligt att man redan får läxor första dagen i skolan..

nää nu ska jag kila 

puss


   mååste ju bli ullared i sommar igen eller hur beeeem??
höhöhö ;) 

Av madelen bergh - 11 januari 2011 17:09

första skoldagen!

kan ju inte säga att jag har längtat efter de precis.

men roligt att få träffa alla kompisar igen!

slutade 3 åkte hem på en gång la mig & kollade lite tv

och nu sitter jag här.

snacka om att jag är slut.

haha..hur ska de hära gå? 

aja, ska väl snart äta, sen får vi se vad som händer.


ååh..har verkligen insett hur mycke jag vill åka utomlands..

& bli riktigt brun! skulle vara så härligt..

men de kommer väl som sagt inte hända på ett tag..hmm

alla snackar om när dom va utomlands och hur många gånger

dom har varit de osv..

man blir ju så avensjuk.. :(

nää nu ska jag gå och övertala mamma att vi 

måste åka utomlands i år!!!!

annars vet jag inte vad jag tar mig till!


   hoppas verkligen på en klassfest! ;))

wööööö! :D

Av madelen bergh - 11 januari 2011 06:57

sitter och äter lite, ska snart fixa håret lite till

sen är jag klar för skolan.

hörs senare


  

Av madelen bergh - 10 januari 2011 22:19

jag vet inte riktigt vad som händer med mig kropp justnu,.

allt kommer på en & samma gång.

magen gör ont.

allt är drygt.

nu ska jag sova.

god natt.


  

Av madelen bergh - 10 januari 2011 20:58

hej!

har försökt mig på den jävla uppsatsen igen..

men gick inge vidare haha!
de står bara massa skit som jag inte fattar.

så förstår inte hur jag ska få ihop 2 sidor??uuhh!

aja får väl sitta hela kvällen imorgon å kämpa mig igenom de!

vet inte nären ska vara inne heller?

nu sitter jag & dunkar lite musik för mig själv

men ska snart hoppa in i duschen.

sen kolla vad jag ska ha på mig imorgon.

sen antagligen tv och sussa.

måste väl sova tidigt eftersom de är skolan imorgon

jag kommer inte överleva dagen!

puss


    





Av madelen bergh - 10 januari 2011 16:24

sur

hejdå.

Av madelen bergh - 10 januari 2011 14:36

sitter & äter lite sallad mummms!

& försöker skriva so uppsatsen.

men de går inge vidare..jag fattar ingenting haha..

så skiter i den justnu! 


  

Ovido - Quiz & Flashcards